Kонсульство України в Дубаї

, Київ 09:44

Провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово

Нормативно правові акти

Процедура прийому і розгляду в закордонних дипломатичних установах України заяв про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово та прийняття за ними рішень  регулюється Порядком провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово, затвердженого наказом МЗС від 22.12.2017 № 573, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 18.01.2018 за № 77/31529.

Необхідні документи

Громадяни України, які виїхали за кордон тимчасово та досягли 16-річного віку, для оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном подають до ЗДУ в державі за місцем тимчасового перебування такі документи:

1) дійсний документ, що посвідчує особу та підтверджує її належність до громадянства України, а також дає право на виїзд з України, та його копію;

2) заповнена та підписана заява (додаток 1 до Порядку);

3) кольорова фотокартка розміром 3,5 х 4,5 см;

4) копія паспорта громадянина України (за наявності);

5) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності);

6) довідка про реєстрацію особи громадянином України - для осіб, яким було оформлено в ЗДУ громадянство України, починаючи з 01 березня 2001 року;

7) документ, що підтверджує сплату консульського збору, або документ, на підставі якого заявник звільняється від його сплати.

Для оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном особи, яка не досягла 16 років, законний представник подає щодо неї такі документи:

1) заповнена та підписана законним представником заява - у випадку, коли законний представник не подає заяву щодо себе (додаток 1 до Порядку);

2) свідоцтво про народження особи, яка не досягла 16-річного віку, та його копія. Для осіб, народжених за кордоном, починаючи з 01 березня 2001 року, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України та її копія;

3) дійсний паспортний документ, що посвідчує особу законного представника, та його копія;

4) кольорова фотокартка розміром 3,5 х 4,5 см особи, яка не досягла 16-річного віку;

5) документи, що підтверджують повноваження законного представника, та їх копії. Повноваження одного з батьків дитини підтверджуються свідоцтвом про народження такої дитини. У разі невідповідності імені (імен) у документі, що підтверджує повноваження законного представника, та у паспортному документі додатково подаються документи, що підтверджують факт зміни імені;

6) нотаріально засвідчена згода законних представників або одного з них, який залишається в Україні, про залишення на постійне проживання за кордоном особи, яка не досягла 16-річного віку, або свідоцтво про смерть чи рішення суду про позбавлення батьківських прав, про визнання особи обмежено дієздатною, або недієздатною, або безвісно відсутньою, оголошення її померлою та копії таких документів. За відсутності одного з перерахованих документів подається рішення суду, яке дає право на виїзд дитини на постійне проживання за кордон, та його копія. У разі якщо інший законний представник є іноземцем або особою без громадянства, що підтверджується документально, його згода не вимагається. У такому випадку подається копія дійсного паспортного документа або свідоцтва про народження дитини, яким підтверджується, що інший законний представник є іноземцем або особою без громадянства. У разі якщо інший законний представник є громадянином України, який згідно з чинним законодавством України вважається таким, що постійно проживає за кордоном, що підтверджується документально, його згода не вимагається;

7) нотаріально засвідчена заява про згоду дитини віком від 14 до 16 років на оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном (додаток 2);

8) копія паспорта громадянина України (за наявності) та копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності);

9) документ, що підтверджує сплату консульського збору, у разі подання законним представником окремої заяви щодо оформлення документів на залишення на постійне проживання особи, яка не досягла 16-річного віку, або документ, на підставі якого законний представник звільняється від його сплати;

10) документ особи віком від 14 до 16 років, що посвідчує особу та підтверджує її належність до громадянства України, а також дає право на виїзд з України, та його копія (для особи віком до 14 років – за наявності).

УВАГА! Незалежно від результатів розгляду поданої заяви консульський збір не повертається.

Процедура розгляду справ щодо осіб, які досягли 16-річного віку

Матеріали про оформлення документів на залишення на постійне проживання за кордон розглядаються консульською посадовою особою, відповідальною за цей напрям роботи.

Матеріали про оформлення документів про залишення на постійне проживання за кордоном осіб, які досягли 16-річного віку проходять процедуру узгодження зі Службою безпеки України за місцем (останньої) реєстрації заявника в Україні через Департамент консульської служби Міністерства закордонних справ та за наявними в установами офіційними повідомленням про наявність обмежень щодо заявника у праві виїзду за кордон.

Після отримання відповіді з СБУ, Департамент консульської служби інформує відповідне дипломатичне представництво чи консульську установу України за кордоном, до якої звернувся заявник з відповідною заявою.

Відповідно до отриманої інформації така установа приймає рішення за поданою заявою про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном або про відмову в оформленні документів для залишення на постійне проживання за кордоном.

Рішення про відмову в оформленні документів для залишення на постійне проживання за кордоном приймається за наявності однієї з таких підстав:

1) заява заявника (законного представника) про відмову в продовженні розгляду поданої ним заяви;

2) заява одного із законних представників дитини або самої дитини віком від 14 до 16 років про відкликання своєї згоди на оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном;

3) настання однієї з умов, передбачених статтею 6 Закону України «Про порядок виїзду з України та в’їзду в Україну громадян України», що обмежує заявника у праві виїзду за межі України;

4) мотивовані заперечення СБУ.

Про прийняте рішення ЗДУ протягом п’яти робочих днів повідомляє заявника у письмовій формі засобами електронного чи поштового зв’язку та надає копію прийнятого рішення.

Одночасно з прийняттям рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном заявник інформується про необхідність зняття з реєстрації місця проживання в Україні та надання ЗДУ протягом шести місяців з дня направлення повідомлення наступних документів (а):

  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі книжечки, - штампом зняття з реєстрації місця проживання;
  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою відповідним органом реєстрації;
  • для особи, яка обліковувалася як зареєстрована в Україні, але не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою органом реєстрації;
  • для особи, яка не обліковувалася як зареєстрована в Україні та не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою органу реєстрації за місцем реєстрації законних представників або одного з них, який є громадянином України, за умови, що інший є іноземцем або особою без громадянства. У разі, якщо обидва законні представники є громадянами України, така довідка оформлюється за місцем останньої реєстрації місця проживання на території України кожного з них.

Після надання ЗДУ одного з передбачених вище документів, у паспорті громадянина України для виїзду за кордон проставляється штамп «постійне проживання» із зазначенням дати прийняття відповідного рішення, назви країни, посади, прізвища та підпису консульської посадової особи та видається довідка про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном.

Зазначена довідка видається без стягнення консульського збору.

У разі ненадання заявником копії паспорта громадянина України, яким він документувався або у разі, якщо він не документувався паспортом громадянина України, консульська посадова особа додатково здійснює процедуру перевірки оформлення паспорта громадянина України.

Процедура розгляду справ щодо осіб, які не досягли 16-річного віку

Рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном або про відмову в оформленні документів для залишення на постійне проживання за кордоном щодо особи, яка не досягла 16-річного віку на момент прийняття рішення, приймається без направлення запиту до СБУ протягом п’яти робочих днів з дня отримання всіх документів.

Про прийняте рішення ЗДУ протягом п’яти робочих днів повідомляє законного представника у письмовій формі засобами електронного чи поштового зв’язку та надає копію прийнятого рішення.

Одночасно з прийняттям рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном законний представник інформується про необхідність зняття з реєстрації місця проживання в Україні та надання ЗДУ протягом шести місяців з дня направлення повідомлення наступних документів (а):

  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі книжечки, - штампом зняття з реєстрації місця проживання;
  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою відповідним органом реєстрації;
  • для особи, яка обліковувалася як зареєстрована в Україні, але не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою органом реєстрації;
  • для особи, яка не обліковувалася як зареєстрована в Україні та не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою органу реєстрації за місцем реєстрації законних представників або одного з них, який є громадянином України, за умови, що інший є іноземцем або особою без громадянства. У разі якщо обидва законні представники є громадянами України, така довідка оформлюється за місцем останньої реєстрації місця проживання на території України кожного з них.

Після надання ЗДУ одного з перерахованих документів, у паспорті громадянина України для виїзду за кордон проставляється штамп «постійне проживання» із зазначенням дати прийняття відповідного рішення, назви країни, посади, прізвища та підпису консульської посадової особи та видається довідка про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном (додаток 11).

Зазначена довідка видається без стягнення консульського збору.

У разі ненадання законним представником особи у віці від 14 до 16 років копії паспорта громадянина України, яким така особа документувалася або у разі, якщо така особа не документувалася паспортом громадянина України, консульська посадова особа додатково здійснює процедуру перевірки оформлення паспорта громадянина України.

Скасування прийнятих рішень та їх оскарження

Рішення про скасування рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном приймається керівником закордонної дипломатичної установи, яка прийняла рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном у разі:

1) подання особою недійсних / підробних документів, завідомо неправдивих відомостей або приховування суттєвого факту, наявність якого перешкоджає оформленню документів для залишення на постійне проживання за кордоном;

2) якщо заявник протягом шести місяців з моменту направлення йому повідомлення про прийняте рішення не звернувся до ЗДУ для завершення оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном.

Про прийняте рішення про скасування рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном ЗДУ протягом п’яти робочих днів інформує заявника в письмовій формі засобами поштового або електронного зв’язку.


Консульство України в Дубай (Об'єднані Арабські Емірати)
Керівник: Балануца Олександр Олександрович
Консул України в Дубай
Адреса: ОАЕ, м. Дубай, Шейх Заїд Роад, Аль Харбаш тауер, оф.206, 414150. Переглянути на мапі
Телефон: +971-4-385-76-60, (+971 50 804 26 79 ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: +9714-385-76-65
Ел. пошта: cons_dubai@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://dubai.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години роботи: 8:30 - 15:45

Вихідні дні: п'ятниця, субота

Прийом громадян з консульських питань:

Неділя

З 09:00 до 12:00 - прийом документів 

З 13:00 до 14:00 - видача готових документів 

Вівторок

 З 09:00 до 12:00 - прийом документів 

З 13:00 до 14:00 - видача готових документів 

Четвер 

З 09:00 до 12:00 - прийом документів 

З 13:00 до 14:00 - видача готових документів 

Понеділок та середа:

прийом громадян України з питань паспортної роботи за попереднім записом

http://dubaipassport.org/

До уваги! При зверненні з консульських питань наявність оригіналу паспорта та копій необхідних документів ОБОВ'ЯЗКОВА!!!

Межі консульського округу:

Дубай, Шарджа, Рас-аль-Хайма, Аджман, Фуджейра, Умм-аль-Кувейн

Примітки:

Гаряча лінія Консульства України в м. Дубай.

Прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України

Номер телефону: +971 50 804 26 79

Зверніть увагу, що консульство не замінює та не виконує обов'язки місцевої поліції, швидкої допомоги та/або будь-яких правових інститутів.
Будь ласка, будьте готові надайти таку інформацію:
а) прізвище та ім’я;
б) контактна інформація (телефон, мобільний, факс, електронна пошта);
в) відомості / обставини надзвичайної ситуації (коли, де і як);
г) контактна особа в країні.

УВАГА!

З метою покращення умов консульського обслуговування громадян, в Консульстві встановлений банківський термінал NBAD, який дає можливість оплатити консульський збір банківською карткою.

Просимо врахувати, що до оплати приймаються лише картки Visa/MasterCard. Банком нараховується додатковий відсоток за здійснення операції (2% від суми транзакції).

При цьому залишається можливість здійснення безкомісійної оплати консульського збору безпосередньо у будь-якому відділенні банку NBAD. 

Шановні відвідувачі сайту Консульства України в місті Дубай!

З метою заощадження Вашого часу, пропонуємо Вам відвідати рубрику «Консульські питання» та ознайомитись з переліком консульських дій та найбільш запитуваних питань  http://dubai.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/faq

У разі відсутності відповіді на Ваше запитання у вищезазначеній рубриці, просимо надсилати Ваш запит на електронну адресу Консульства cons_dubai@mfa.gov.ua

Просимо врахувати, що Консульство надає відповіді на запити громадян, надіслані електронною поштою, які надходять з повними реквізитами заявника. Зокрема, у зверненні обов’язково має бути зазначене наступне: 

1.     Прізвище, ім’я та по-батькові заявника;
2.     Паспортні дані;
3.     Адреса проживання в країні перебування та контактний телефон;
4.     Чітко сформовані питання.

Після опрацювання Вашого запиту/звернення Консульство надасть Вам відповідь у встановлені законодавством України строки.

Консульство також надає консультацію  з консульської тематики за телефонами:  +97143857660, +971564943956, +971562147772 (окрім візових питань),  з 9:00 до 15:45 щодня, крім вихідних днів (п’ятниця та субота) та святкових днів.

Додатково просимо звертати увагу на інформацію та оголошення, які розміщені на сайті Консульства!

 


Перелік консульських дій